zaterdag 31 mei 2008

Zo maar




Ik was ziek ja mn maag die speelde maar op en ik had zoveel pijn en aangezien ik nogal stressige ben ,zal het mede daar door komen .


Mn man zegt altijd : Marian (elina is mn tweede naam) doe rustig en neem niet zoveel hooi op de vork ,en dan is het bij mij even en dan borrelt het weer .De arts in ziekenhuis heeft wel verteld dat ik mn voeding goed moet gaan selecteren,dus ik schrijf nu verder op wat ik niet kan gaan eten .Voel me al weer wat beter en nu hoop ik dat het zo blijft ,zodat ik eindenlijk kan gaan naaien .


Wil zo graag de stofjes gebruiken die klaar liggen en ik heb zoveel plannen wat ik allemaal wil maken .Dus kinderkleding en jurken voor mezelf enz .
De foto is van mij en mn schoondochter de jurken heb ik wel gemaakt en de andere foto is feest van mij en mn manneke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten