donderdag 29 oktober 2009

Wil wel naaien ...maar lukt nog niet

Tja wil in mn gedachten graag naaien ,want dat is mn allergrooste hobby .....maar aangezien ik voor drie wk geleden net ben geopereerd aan baarmoeder/blaas/achterwandplastick ,lukt het nog niet .Was vandaag voor eerst weer even op boodschap met de auto en gewoon even hier in het dorp ,maar wat viel dat tegen en de mensen waar ik bij in de winkel kwam die vroegen al of ik mij wel goed voelde ....omdat ik zo wit en moe er uit zag :-(Dus heb mn dingetje gedaan en ben maar weer naar huis gegaan ,maar moet eingelijk nog naar andere dorp voor mn breien ,ja ben sinds een paar maand weer aan het breien en nu heb ik mn album verwijderd ....en daar stonden ook de twee vestjes bij van de kleindochters (dus hoe dom kun je zijn ..
Dus ben nu bezig met trui voor mezelf en heeft patroon van tuniek en dus die maten moeten worden aangepast voor de raglanmouw en halslijn ,en had al gebeld maar ..ging niet via telefoon en zit er nu al drie wk mee te wachten ,dus balen .Maar weet ook dat ik mezelf in acht moet nemen want was een zware operatie en ben vanmorgen nog gebeld door ziekenhuis ,dat ik me wel rustig moest houden en vooral geen zware dingen tillen ,maar dat doe ik ook niet ...doet manneke wel voor mij .
Maar valt niet mee hoor ,in begin dan heb je veel pijn en slaap je veel maar langzaam kriebelt het weer ,en ben dus al wel sinds een dikke wk weer wat bezig met lichte werkzaamheden ,want al doen de mannen nog zo goed hun best ....wij vrouwen doen het gewoon anders .
Het zitten wordt ook al beter ,want ben dus vaginaal geholpen en het mooiste komt nog ........kreeg dinsdag telefoon van UMCG dat ik begin volgende maand dus november kon worden opgenomen ,voor nieuwe knie en been recht zetten ....moest even van schrik bekomen en toen ook uitgelegd van hoe en wat en de mevr antwoorde ook ...eerst maar eens dit laten genezen en controleren en dan kijk je maar of je het geestelijk ook direct aan kunt ...want moet ook opnieuw leren lopen en met krukken ....dus er staat me nog wat te wachten .Maar beter in de winter dan in de zomer ,dus ik zie wel hoe mn lichaam zich hersteld en mn hersengestel :-) er zijn immers ergere dingen dan dit ..
Dus surf vaak op Sancho en taartenforum /marktplaats en stoffenwinkels ....maar koop voorlopig niets ..want dan ligt het toch maar in de kast .
En zal eens kijken of ik foto,s kan maken van de kleding die nog niet in de album stond ...
is geen stof :-) maar wel heel lief en ze zijn dikke vrienden ...onze jongste kleindochter Janice en mn hondje Westy zijn ook alletwee drie jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten