maandag 9 november 2009

November weer een deel van mn kleding

Shirt met volant uit Fimi..
en gaat dus om rok met volant die had ik al voor ziekenhuis opname gemaakt en de Tuniek heb ik vorige week vrijdag gemaakt en moet er nog een zoompje bij mouw en onderkant maken ,,dan is het klaar.
En de twee lappen stof op paspop is eentje voor mn dochter die met grijs en zwart/zilver (voor Seva) en andere is voor kennis die ook een vrij volle vrouw is .
Verder de lappen op tafel zijn voor kleinkids de gebloemde trico is voor legging en de blauwe voor overgooier of iets anders (moet nog patroon uit zoeken of kopen op marktplaats:-)
De blauwe rok met zwart stipje komt uit een knip en wil ik vaker maken :-)
Ben ook nog bezig voor dochter met Seva en ze heeft gepast en moet nauwer gemaakt worden ,maar weet niet of het morgen lukt..moet eigenlijk wel ...maar mn man wil me mee naar Duitsland en tja moet natuurlijk ook wat voor hem doen ...hij doet ook alles voor mij ..

Zo dit was het even weer .......doei doei



Kast met stoffen !!!



Grijze tuniek voor mezelf



Deze shirt is gemaakt met patroon uit fimi (die ik had gekocht op marktplaats)
Deze blauwe dus ..

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kleding maak je zeg.
    Ik vind die rok met die punten mooi, en die t-shirts met dat leuke voorstukje in het voorpand.
    Waar komen die modelletjes vandaan als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen