donderdag 19 november 2009

Ziek ...griep

Ja ben nog steeds niet weer beter ,eerst ging het de goeie kant op maar sinds zaterdag jl ,is het buikloop vreselijk pijn in bovenbuik ,en dus slik weer de medicijnen van huisarts ........heb een hele zwakke maag  en als er iets is ben ik als eerste aan de beurt ..met griep enz /
De pijn neemt al wel af en is goddank al veel minder dan de afgelopen dagen , want heb gister voor eerst weer wat gedaan hier in huis , en eten gekookt voor de mannen .

En as woensdag weer naar ziekenhuis voor controle en dan beslissen of ik het aan het aan kan om me te laten opereren aan mn been/nieuwe knie ...
We willen erst praten met de dokter want er waren complicaties geweest tijdens de operatie en dit hoorde ik van de verpleging (ik heb een zwak hart namelijk)dus eerst even alles laten uitleggen en dan dit doorgeven aan UMCG .


Wil zo graag weer naaien en normaal functioneren :-( voor haar en de andere kids en voor mezelf!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten