maandag 14 december 2009

Gaat langzaam wat beter met me ..

Ja het gaat nu hopelijk de goede kant op met mij , ben vorige week weer naar huisarts geweest omdat ik niet meer goed kon functioneren in huis en was de hele dagen moe moe , en dan die afschuwelijk  pijn in bovenbuik :-(Maar komt ook door dat ik al jaren heel veel nare dingen heb meegemaakt en ben volgens de arts een gevoelsmens ...dus trek me overal wat van aan. En ja als dat jaren gaat dan kom je in neerwaartse spiraal ........en zag het ook niet meer zitten en zag letterlijk een hele hoge berg voor me en ik stond onderaan en die berg was zo hoog .... en dus slik ik nu antidepresisva  tableten en moet 10 dagen weer komen voor controle en slik ze nu 5 dagen en de berg wordt al iets kleiner .
Maar de ene dag is beter dan de andere dag ,was gister weer beter dan vandaag en heb ontzettend slecht geslapen vannacht ......en ik hoop zo dat de tabletten aanslaan .
Want dit is echt niet leuk ......en ik wil gewoon weer leven en vrolijk zijn en vooruit kijken .........maar goed dat kost tijd en gaat niet van af heden .
En dan wil je graag  naaien , maar in feite ben je al moe als je begint en dan gaat het mis zoals bij de SEVAvan onze dochter (winkelhaak staat bij forum sancho)maar probeer om het morgen met een lint of iets anders te verbloemen ...
Ze verheugd zich er op en ik had al voor wken geleden geknipt en was al gepast ........dus en dan gebeurt dit.

En komt ook denk ik dan weer van de vorige operatie en dat ik nu alle dagen kan worden opgeroepen voor nieuwe knie en been recht zetten ,er is mij gezegd dat mocht er iemand uitvalllen dan werd ik gebeld en zou ik worden opgenomen ....dus dan zou ik ook van die pijn af zijn .
En ik weet dat er veel ergere dingen zijn ,als ik wat opschrijf ........maar als je depri bent .........voel je ook echt heeeeeeeeel ongelukkig .

Moest het even kwijt .....sorry ...


Liefs Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten