donderdag 28 januari 2010

Duurt nog wel even ..

Ja het duurt nog wel even voor ik weer achter mn naaimachine zal zitten ,de pijn is er nog in mn knie en vooral als ik net even teveel doe of te lang op ben ...dus moet meer rusten en dat lukt me niet :-(
De hechtingen zijn vorige wk verwijderd en kreeg ook te horen dat er complicaties waren geweest en dat het een pittige operatie was ........en dat er een half jaar tot een jaar voor stond als alles weer normaal functioneerde met knie .Dus kan me wel schrap zetten en ben wel aan het lezen en soms breien ; en koken en ik heb zelfs alweer twee cakes gebakken :-) ,dus nu nog naaien ..
En wil morgen toch eens vragen aan fysio ....maar probleem is dan weer ...kan geen trap lopen met krukken ..'
Ach denk dat ik maar eens ga liggen ,want heb afgelopen ook geen oog dicht gedaan van de pijn ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten