dinsdag 25 mei 2010

Mei 2010


Dit is Rita nu nog .........
Dit was ik jaren ....



2007 Marian...


Heb dus de stoffen ontvangen die ik had besteld ,maar er vielen een paar stofjes tegen van trico ..maar ja voor 3,00 pm kun je ook niet de beste kwaliteit verwachten .En ben dus gister aan slag gegaan voor onze dochter die as maandag wordt opgenomen in ziekenhuis voor maagverkleining en vind het zelf een hele stap dat ze het doet maar ja is haar keuze en ze is 41 jaar en dus geen kleinkind meer ...
En ze geeft ook toe dat het voor haar beter is ,want nu is ze op predieet voor operatie en dat is echt super streng en ze valt dan ook gemiddeld een 3 kilo pw af !!! Dit moest ze 14 dagen volhouden met nog een paar dames en er zijn ook dames die het bijna niet kunnen volhouden ,maar Rita onze dochter ..ja ze heeft er geen moeite meer mee en zegt wel :Mam als ik nu een koekje neem en proef de smaak weer ....dan ga ik voor de bijl! Dus dat moet niet ..Maar vind het knap zo al ze nu bezig is ..
En ben zelf omstreeks maart 2004 met dieet /sport/ stress ...50 kilo afgevallen in 10 mnd tijd en had toen der tijd maat 54 en nu ondanks de vocht die ik opslaag door de tabletten nog maat 44 ...
Maar merk wel dat mn lichaam nu anders reageert dan voor zo,n anderhalf jaar geleden toen ik minder medicatie slikte en veel meer bewoog ....dat is nu een stuk minder door mn nieuwe knie en de problemen er om toe ..want de pijn gaat niet weg dus steeds weer naar ziekenhuis te Groningen .
En steeds weer nieuwe medicijnen er bij en steeds zeggen ze ;dit moet u eerst maar proberen ..
krijg as vrijdag een onderhuidse behandling van anderhalf uur met stroomstootjes ...
Dus afwachten maar weer ,mn man gaat mee en die wil eens een hartig woordje spreken met de artsen ,want ik heb al een half jaar niet in mn auto kunnen rijden door de medicijnen (want ben soms net een zombie)dus is niet verantwoord..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten