dinsdag 22 juni 2010

Ziekenhuis

Gister dus weer naar UMCG geweest voor mn rechter nieuwe knie en dat ik eindelijk eens van de pijn wordt afgeholpen en niet steeds extra medicijnen die geen shit helpen .Dus de dokter (weer een andere) keek in dossier en naar litteken gaf ook toe dat het er niet netjes uit zag (hij is de eerste die dit zegt )en zag ook wel dat ik veel en zware pijnstillers gebruikte ...
Ik vroeg hem toen ,kunt u er geen injectie,s in doen (wou de dokter van pijnpoly niet doen )en hij zei dus ,wilt uw dat ? ja tuurlijk wil ik dat ...wil gewoon weer normaal funtioneren en auto rijden want die staat inmiddels een half jaar stil ....dus de spuiten opgehaald en ja toen gingen ze er in op drie plaatsen .En mn pijngrens is al hoog dus voelde de eerste niet de tweede in de litteken wel en de andere ook dus riep effe HALLELUJA!!! wat ik er wel van kreeg was vreselijke hoofdpijn en ben ook direct thuis op bed gegaan en in slaap gevallen tot s,avonds 21.00 uur .De pijn is iets minder geworden en de knie is minder dik ....
En anders dan willen ze de knie weer open maken en daar ben ik geestelijk niet op berekend ...kan het niet aan ...
Dus wacht eerst maar weer af en kijken hoe het afloopt ...

En wil zo graag naaien enz ,maar lukt me vandaag niet :-(((

Geen opmerkingen:

Een reactie posten