zaterdag 24 juli 2010

Ik heb het patroon dus en beschrijvenis van Marianne x gekregen ,maar door dat ik het deze week druk had met boekhouding en het zo warm was op mn naaikamer ........en ook nog veel pijn in mn knie :-(
Ben ik er nog niet aan toe gekomen ,en door de medicijnen die ik slik ...word ik weer zo moe en tja wat doe je dan ..je gaat weer even liggen .En huishouding gaat ook gewoon door ,en ik kan wel hulp krijgen ...........maar ben te eigenwijs om dat aan te nemen ,dus mn man helpt wel mee met zware dingen en verder probeer ik het zelf te doen .Wel heb ik nu hulpmiddelen aangevraagd ,want mn trippelstoel in kapot en ook al 15 jaar oud en rollator ook 15 jaar oud dus zo,n loodzware ...dus er was deze week een meneer hier van dit soort zaken en die vertelde mij en mn man ook dat ik nieuwe stoel/rollator krijg en aangevraagd voor een scootmobiel en al moet ik nog over die drempel heen ..Hij is er dan alvast ,want volgend jaar moet je het zelf betalen ...dus ben benieuwd  over gang van zaken ..
Dus ik zie wel weer ,en ga misschien morgen wel naaien :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten