zaterdag 4 juni 2011

Ja er staan weer wat foto,s op ,maar nog niet genoeg :-) nee ik moet nog veel meer naaien ..maar ja de lappen zijn er wel in de kast ..ow ja heel veel en toch weer niet genoeg ...en dus heb ik de gewoonte om ze uit de kast te halen en bekijken en dan bedenken wat ik er allemaal kan van maken/naaien ....Dus ja ,dan ga ik kijken naar patronen enz , en leg dan veel lappen op paspop neer of op strijkplank :-( ja ik weet ....dat wordt een stapel stof van allerlei kleuren ..

Weet dan weer niet of het stof/patroon mij zal staan ..omdat ik er weer kilo heb bij gekregen ,mede door mn medicatie /ziektes / en kan niet meer sporten of flink lopen/wandelen.....nee loop met rollator en ik heb sinds kort een scootmobiel ,maar durf er nog niet op rijden ....ben heel bang/angstig geworden .Dus mijn man die gaat volgende wk met me mee lopen ,om mij meer zekerheid te geven en de angst te overwinnen en wat schaamte ...ja want als ik een goeie dag heb en loop hier zo ...dan is het gelijk :Oh wat zie je er goed uit ...en dan moet je weer uitleggen enz ...ja ze willen ook pijn/leed aan buitenkantzien ...maar de mensen weten niet wat ik allemaal meemaak ..en gaat hun ook niets aan .

Dus vandaag ook goeie dag en de was gedaan en lekker buiten opgehangen (drie keer ) oh heerlijk als het buiten droogt ...en pannekoeken gebakken voor de hele familie ...
En straks was opvouwen ...en als het kan nog een Mudtaart/cake bakken met zelf gemaakte geleroom ..maar beloof niets ..want kan ook zo weer te moe worden of te veel pijn krijgen ..

Ben met naaien bezig met de Knip van April 2011 met tuniek nummer 9 , dus ja trico stof en pas..
maar vind zo raar dat de voor/rugpanden niet tegen stofvouw moeten...
Dus eerst nog even goed lezen en eens vragen op topic van Sancho wie deze al heeft gemaakt ..

Mocht de taart lukken met vulling dan komt er een foto ...


Gr van mij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten