maandag 11 juli 2011

Tja hier zit ik dan weer achter mn laptop en is altijd wel weer wat ,dat het naaien niet lukt ...
is ook maandag ..dus wasdag en strijken ...

Gisteren heb ik ondanks dat ik me niet lekker voelde toch nog  kinderlegging genaaid en rokje voor de oudste kleindochter ,dus gewoon lap van trico en heupwijdte /lengte en zoom/ boord en klaar is het !!!
Ze is er wel blij mee en nu nog een zwarte voor haar naaien en oh zoveel andere kledingen voor ons allemaal..moet ook nog een patroon tekenen voor kennisje voor een broek voor haar en tja wat men beloofd...dat moet je nakomen .
De boekhouding moet ik nog in map sorteren en de lappen opruimen ...want is weer chaos !!!de kippepootjes zitten al in de pan ...dus die kunnen lekker door bakken :-)tja we moeten immers ook eten ..

Dacht dat ik nog wat kon bewaren van de linzensoep die ik had gemaakt ...maar nee dus ..de pan was gisteravond leeg ...zoon/ manneke /kleinzoon /opa (mn vader) euh die hebben alles opgegeten ...dus het smaakte weer goed :-)
Onze hondjes zijn rustig en liggen aan mn voeten :-) ze hebben net vlees gekregen met hun pilletje voor de oortjes ...ja ze hebben oorontsteking en dus tabletje iedere dag en zalf voor de oren ...als ik de tube al pak ...dan zijn ze weg ..ja ze weten het wel en doet ook effe pijn :-( maar het moet gebeuren ..

En ik heb nog op diverse site gekeken naar stof en oh wat zijn er mooie /leuke stoffen te koop ...de ene is nog mooier dan de andere ,maar kijk morgen wel effe weer ...als ik mn eigen stof heb opgeruimd ..en dan kijken wat ik nog kan combineren ...



Hou vooral van mooie trico,s en vooral omdat het meegeeft en wel lekker naait ....heb ook nog naar rokstof gekeken (katoen enz) maar nog niets gevonden ...

Dus al iemand nog wat weet ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten