vrijdag 19 augustus 2011

Deze rok wil ik dus nog maken en de patroon heb ik al ...gelukkig  ... het stof nog niet ..

Deze vest zag ik ook tijdens surfen op pc ...en ja vind ik ook heel mooi en lekker warm ..

Deze moet ik ook nog maken van K3 en de afbeeldingen zijn de dames van Sancho :-(
dus niet boos worden dames aub


Dit stof was de vest van genaaid en hoe zou dit gaan onder de locker ???
zal het lubberen ???
=Hilcostof ..

Maar voorlopig ben ik nog bezig met de knoopjurk ...de spelden zitten er in en kan hem zo naaien ...wel eerst grote steken
en dan kijken hoe het staat ...maar snap nu de patroon ..eindelijk de BOOMERANG EFFECT is het ...

Gister eerst een legging gemaakt voor Janice en Zoela shirt voor mezelf (foto,s volgen eerst effe strijken )
bij de mmouwen aan bovenkant midden heb ik elastiek gemaakt en ja staat goed :-)
dus beetje van mij en heel veel van Farben mix ..
Wou vandaag naaien de jurk klaar maken en was vroeg op gestaan , maar mn rug en spieren die wilden niet ..dus veel pijn en dus met zware pijnstillers ben ik weer gaan liggen ...wat ook veel pijn deed ...
En de periode komt weer aan voor mij ...dus regen /kou is voor funest dan is mn lichaam hotel de botel
en zie er ook weer tgen op dat het herfst/winter word ...nu heb ik ook wel vaak pijn ..maar is dan dragelijk ..
De pijnstillers doen hun werk wel ...maar is vergif voor je lichaam ...dus ook maagbeschermers neem ik ..
en dacht vorige wk dat ik mn nieuwe scootmobiel kreeg ...want de andere staat hier in de gang en kan ik niet op rijden omdat er geen vering in zit ....Dus de andere kwam een mooie zilver/grijze en met vering enz ...dus ik proefrijden ...en kwam terug en de meneer zag het al me ...dat deze ook niet goed was voor mij ...
mn armen zijn te kort voor de stuur ...en dus krijg ik een oudere versie ,maakt mij niet uit ..gaat mij er om of ik er op rijden en dat ik me veilig voel en zelfstandig kan zijn zonder steeds te vragen aan man of schoondochter of ze meewillen in auto ...Kan nog wel zelf in auto rijden ,maarrrrrrr door de zware pijnstillers mag het niet en lukt het me niet als ik die allemaal inneem ...
Zelf had ik gedacht dat ik deze wk de andere wel zou krijgen en proef kon rijden en wat lessen de bij natuurlijk ,ben namelijk wel bang :-(dus krijg wat extra les als de schootmobiel komt ....
maar wanneer komt het ....
Ben een jaar verder .....ik heb wel een rollator en trippelstoel ...nah ja zal wel door de vakantie komen ...

Als ik stof nodig ben dan gaat dat tegenwoordig allemaal online bestellen ....we gingen altijd naar Emmen toe en naar stoffen Henkie , en daar sloeg ik dan de buit in qwa stoffen en zijn SUPER LIEVE MENSEN ..
en zei steeds tegen mn man op woensdag ...euh we gaan as vrijdag naar Emmen hoor enz ...maar als het dan zover was ...dan lukt het me niet ..
    
.Mn vader heeft longkanker gekregen en woont bij ons (weg in zn eigen woning ) en die moet zn medicijnen op de juiste tijdstip innemen ...en moeder is voor negen jaar geleden gestorven en ik heb geen zus/broer ..en pa wou dolgraag bij ons wonen en mn man heeft zn woning klaar gemaakt en daar woont hij al ruim ngen jaar en eten krijgt hij van ons ;-) hij heeft kippen en een bouvier Kyra ...dus hij is hier heel gelukkig ...
En we hopen dat hij hier nog lang mag wonen ...maar we weten ook dat longkanker een zeer gevreesde kanker is ...die heel snel kan gaan ...volgens onze huisarts ..en die komt iedere wk langs en soms twee keer per wk ...

KYRA :-)
Moest even weer stoom afblazen ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten