donderdag 4 augustus 2011



Ja eindelijk is de eerste Elodie klaar ...en ze is er helemaal wild van ...en ik had de tweede al geknipt en was ook voor Janice ,maar haar zusje Demi van negen jaar wilde ook graag een jurkje ...en ik had gedacht dat ik nog een mooie lap had voor haar ...ja was wel een mooie lap van klein geblokt rose stof ...maar niet genoeg .
Dus de aarbeijurk word voor haar ,en qwa maat past het wel want ik had ze alle twee wat aan de ruime kant geknipt (ben altijd bang dat het te klein is ) is alleen de lengte ...maar daar komt een strook aan ...dus kan mn borst wel nat maken met rimplen ...
Morgen maar weer een poging doen ,en alles pas klaar maken ...ik heb in Janice haar jurkje gelukkig wel rits genaaid en was daar heel blij om ...want madam heeft een hekel aan dat ze kleding niet aan kan doen of uit ...
Dus tweede ook rits ,maar gaat veel stof inzitten en gelukkig heb ik bij lappenschuur weer voorraadje stof besteld ...dus dat komt morgen of zaterdag ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten