vrijdag 17 februari 2012

Mn vader ..

Mn vader is jl dinsdag op 14 February overleden , en denk dat mn moeder heeft geroepen omdat het Valentijnsdag was en ze eindelijk samen willen zijn ..Vader is 81 jaar geworden en de ziekte longkanker ...mn moeder is voor 10 jaar terug overleden op leeftijd van 69 jaar ,dus veel te jong ...
As maandag wordt vader om 10,00 uur gecremeerd en de bloemstukken van ons en de kinderen/kleinkinderen leg ik dan op het graf van mn moeder ...er zitten mooie witte anjers in dus de zelfde als moeders bruidsboeket destijds ...Ben dus nu wees op leeftijd van 60 jaar en ik heb geen zusters /broers ...dus moet het samen verwerken met mn man en kinderen ...
Put de kracht uit dat vader rustig is ingeslapen en dat hij een mooi leven heeft gehad en hij heeft laatste 10 jaar sinds mam is overleden ,hier bij ons gewoond met zn hond en hij had 20 kipjes en was veel met mn man bezig in en om het bedrijf ...
Het zal maandag wel heel moeilijk worden voor ons allemaal ,want het het laatste keer dat we vader/opa kunnen zien ...en ik heb ook veel last van mn bovenbuik en we slikken allemaal rustgevers ...

Soms word ik heel boos en dat is de onmacht van verdriet ...want het doet pijn en al had ik niet zo,n sterke band met vader ...hij was heel gek met mn man en die was ook bijna iedere sec bij hem ..

En waar moet ik met alle kleding van vader en zelfs van moeder is erg nog ...dus heel veel kleding ..en wil het liefst dat het naar arme landen gaat ,zoals Polen want daar kwam mn oma vandaan ...

Kyra de hond van mn vader ...
En ben wel weer bezig gegaan om patroon te tekenen voor Janice /Demi .....en ook de aflegger zei ook dat ieder zn verdriet op zn eigen manier verwerkt ...






1 opmerking:

  1. Goh hoe moet je gaan proberen iemand te troosten met geschreven woorden.... dat gaat bijna niet maar ik ga toch een poging wagen.
    Ik wens je de komende dagen veel kracht en sterkte toe, knuffel de hond eens wat meer en praat nog even met je vader voor de kist dicht gaat. Geef een briefje mee voor je moeder want je gedachten dat zij hem geroepen heeft lijken logisch, triest maar tegelijkertijd ook erg mooi. Ik denk dat je ouders heel trots zijn op hun dochter, je hebt goed voor je vader gezorgd en van hem gehouden.
    dikke knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen