dinsdag 28 februari 2012

Wil niet klagen /zeuren ...

Dit is al een paar jaar mijn Phaff 2124 en ze borduurt ook en dat is iets wat ik nog niet veel heb gedaan al die jaren ..gaat vaak mis ..of denk dan weer euh tja moet ook nog kunnen naaien ..dus is het ene of het andere ..
Toch heb ik goeie voornemen en ga in 2012 ..toch weer een poging doen om te borduren voor mezelf en de kids enz ..

Ben momenteel bezig of ligt er al drie wk de Elodie voor Janice ...en dan met bovenpandje van andre patroon ..ligt hier op tafel en rokje is geknipt van leuke kleurige babycord ...en weet niet of ik het bovenpand van zelfde stof kan doen of andere kleur ...blijf kijken en denken ..kijken ..


En ja is weer zover dat mn rug weer opspeelt en ben vorige wk ,naar ziekenhuis geweest voor controle enz ...en die konden op die afdl . niets voor me doen en kreeg de dag er na een brief van Martinie Ziekenhuis om daar weer langs te komen bij de Neurochirug voor eventuele operatie aan mn rug door de Hernia ..die mij al heel lang plaagt en denk ook mede door komt door de stress hier in huis ...
Mn vader is pas twee wk overleden en dan komt er post binnen van pa en moet je in ouwe papieren kijken voor verzekering enz en dingen stopzetten ...en is gelukkig ook al wat door de gemeente stopgezet ,want weet het even niet meer

 En ja is weer zover dat mn rug weer opspeelt en ben vorige wk ,naar ziekenhuis geweest voor controle enz ...en die konden op die afdl . niets voor me doen en kreeg de dag er na een brief van Martinie Ziekenhuis om daar weer langs te komen bij de Neurochirug voor eventuele operatie aan mn rug door de Hernia ..die mij al heel lang plaagt en denk ook mede door komt door de stress hier in huis ...




Mn vader is pas twee wk overleden en dan komt er post binnen van pa en moet je in ouwe papieren kijken voor verzekering enz en dingen stopzetten ...en is gelukkig ook al wat door de gemeente stopgezet ,want weet het even niet meer en mijn man is ook depri door het verlies van mn vader en onze vaste kracht is uitgevallen en ging allemaal achter elkaar en Jan (is ober) leeft gelukkig nog wel ...maar door de chemo,s enz is hij nog veel te zwak om hier te komen ....Mn man staat er in feite alleen voor en we zijn dan ook van plan om het bedrijf te koop te zetten ,ondanks de belofte aan vader om hier niet weg te gaan ...
We weten het niet meer :-(


Liefs van Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten