zondag 2 september 2012

De Feliz is klaar en al heeft het eerst wat voor problemen gezorgd ...De schort stof was /is weg , en gelukkig had ik nog een rest ..Dus ja gisteren eindelijk klaar gemaakt ..En de blauwe zigzagband kwam ook goed ter pas ,ik had eens op Mp zo,n 10 meter gekocht en ja nu op de Feliz genaaid .
De zomer is bijna voorbij ,dus hoop nog op een paar mooie dagen voor Janice ,dan kan de jurk immers aan..

 De foto,s die hier op liggen ,die zijn niet echt goed geworden omdat de zon er op scheen ..
Hier de achterkant van haar jurkje ..

 Bij papa zn vrachtwagen , en effe draaien ...


Ja de voorkant en het kant gebruik ik niet meer ..mocht ik weer een Feliz naaien .Nee maar had ook geen stof voor schortje en aangzien ik niet altijd naar de stoffenwinkel kan gaan of naar de markt .Euh tja dan maar even met kant ..
Ze is er heel blij mee ,maar onder de oksel zit het niet zo goed en ondanks dat ik het met zigzag flink plat heb genaaid .Was ook hele goedkope kant van ongeveer 1 of 2 euro de meter ..
Volgende keer als ze weer eentje wil dan vraag ik eerst even ,de dames weten immers al wat ze willen ..
Ze is geen fan van shirtjes ergens onder ,volgens mn schoonddochter ..Maar ik heb ook nog een Muriel liggen dus de overgooier en daar hoort toch een schirt onder ..Dus eens overleggen met Janice .
De rokjes draagt ze meestal onder haar buikje ,dus niet in de taille ...nee zit immers niet lekker oma :-)

Had laatst ook rokje met hempje gemaakt (foto,s volgen)en voor schoondochter ook zelfde rok ,en dat vond ze helemaal top ..ja net tweeling ,vertelde ze mij ..
Zal morgen eerst eens wat voor mezelf uittekekenen en knippen enz ..liggen nog zoveel patroon boeken en moet ook nodig de naaikamer opruimen ..en denk dat ik dat maar eerst doe ..
En ow ja de boekhouding sorteren enz .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten