maandag 2 november 2009

Deze stoffen


Met deze drie lappen wil ik dus iets combineren ,maar weet niet wat ? en van de onderste lap de licht grijze wou ik legging van maken en de bewerkte een shirt en dan tja de bovenste lap en heb ik al drie jaar en weet niet wat ik er van moet maken .Want is van dat kreukstof (dus dan lijk je automatich al dikker) en sta dus voor spiegel en denk euh tja rok met banen ...want tuniek lijkt echt niet en broek ook niet ...of moet hem laten liggen en wat voor kleinkids maken die kunnen immers bijna alles dragen .

En morgen wil ik toch voorzichtig weer beginnen met naaien ,heb er zoveel zin in en eerst even de kast met stof bekijken en eens kijken wat bij wat kan ...ja zal eens mn naaikamer wat netjes maken .
Ben altijd met teveel dingen bezig in mn hoofd :-( en dat gaat niet en nu helemaal niet ,want moet me wel rustig houden en niet zwaar gaan tillen ..want wil geen derde keer met deze belemmering naar ziekenhuis .
Dus gewoon rustig aan beginnen en als mn lichaam aangeeft van stoppen (dan begint de pijn) dan gaan rusten ..heb ik de laaste dagen ook gedaan ; tijdens het eten maken /wasgoed opvouwen /stoffen....ja toen ben ik gaan liggen en volgens mn man was ik binnen 5 min vertrokken en was flink aan het snurken (want bed staat nog in kamer ) hij maakte nog grapje en zei :Marian ik moest de tv flink hard aan zetten ...want zo ging je te keer :-)of het is als of je aan het bomen zagen bent ...En dit kreeg ik ook te horen in ziekenhuis ,van de medepatienten ;-( ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten