woensdag 4 november 2009

Breien

Ja ben dus nu bezig met breien en in mn album bij de links staat al een sjaal met van die bolletjes en twee kindervestjes ,maar nu ben ik voor tweede keer bezig voor trui voor me zelf en het garen is van Phildar ;phildouce , en is super zacht en breit ook lekker dus op zich niets aan de hand ...nee tot dat je bij je armsgat komt is namelijk raglan en al heb ik er patroonboek bij gekocht en ben al twee keer naar winkel geweest :-( waar ik ook te horen kreeg dat ik de ene pand tot begin van armsgat moetst uithalen ,want was verkeerd .Nou dan baal je wel ,want ik had de twee panden al gebreid en de ene op pen laten staat dus met halve armsgat ...en die moet ik dus nog uithalen en die steken zie je bijna niet ...dus moet dan even geen gezeur of wat om mn hoofd ,want moet natuurlijk wel alles stekken weer op de penhebben .
Maar nu ben ik dus ook met rugppand zover dat ik met armsgat kan beginnen ,en heb de eerste regel gedaan wat bij patroon staat ...maar nu ...durf niet verder en denk dat ik maar weer voor derde keer naar winkel ga.
En zal proberen om de patroon te scannen dan kunnen jullie misschien  wat tips geven ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten