zondag 28 februari 2010

Gewoon even van mij ..

Ja zit nu even een berichtje schrijven ,over hoe het gaat en moet zeggen dat de pijn al stukken minder wordt in mn knie en loop thuis nu zonder krukken en gister dus zaterdag even geshopt met mn schoondochter en de kleinkinderen .Het was super leuk ,maar moest wel met krukken lopen en toen ik thuis kwam was deze dame wel kapot ,maar moest nog taart afwerken :-( was immers al zolang geleden dat ik een taart had gebakken ..Dus moed bij elkaar geraapt en botercreme /en gele room (ben naam vergeten ) en jam met kersen ,nacht laten staan omdat ik er nog chocolade of marsepein over wou voor afwerken ........maar kleindochter had (was hier toevallig)er al vier punten uit gehaald :-( dus ik kon het wel vergeten ..
Wou nog eerst een poging doen ,maar dacht laat het maar ....was in feite ook al weer te moe en dit komt door de medicatie ...maar smaak was super lekker !!!En is nog een kleine halve taart van vorm 26 cm ,dus we hebben er goed van gesmuld met zn allen ..
Morgen moet ik boekhouding doen en dat moet gebeuren ....anders krijg ik problemen met accountant ,dus morgen alles op alles zetten en op kop in papierenwereld .
En dan ,kan ik de volgende dagen weer wat gaan naaien en moet naar de kapper as dinsdag dus ,haar lekker kort en weer lekker blond :-)vind mn wederhelft zo mooi ...Zal jullie foto laten zien als ik bij de kapper wegkom ..
En moet nog foto,s plaatsen van shirt ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten