donderdag 11 maart 2010

Shirts en Stoffen ....

Deze tuniek heb ik dus vorige week gemaakt ..en zit eerst een zoompje en dan met locker sierstiksel..
Zit ook onderaan de mouwen en vind het wel leuk staan..










                                                                                    Dit is een shirt van heerlijke zachte stof en lekker warm en col is net even te smal/klein geworden .....en stof was er niet meer :-(
Deze shirt ben ik met bezig en is morgen wel klaar

Hier liggen stoffen en ik heb geen flauw idee wat ik er van maken moet ...het zijn kinderstofjes ..dus dames graag advies van jullie ...




Deze zijn voor mezelf dus veel paars ...en vooral de bovenste stof is met soort gaatjes en zilverdraadje..
Moet bovenstaande lap dus met de kriebels in de hoek ???






De gebreide lap wou ik een zomer vest van maken en heb het ook nog in andere kleur de nieuwe blauwgroene ...ongeveer ..


En ik heb dus verder geen idee wat ik er van maken moet ,ja tuniek misschien van de effen paarse (is linnen viscose)
Maar voor de kinderen weet ik het niet en jullie hebben altijd van die leuke rokjes enz van stofjes aan elkaar naien en wopha weer een nieuwe shirtje/rokje/broek/tuniekje.

Ben maar met paars begonnen te schrijven ,het is toch veel paars hier zo .....dus dames graag jullie raad ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten