maandag 15 november 2010




Ja dit had ik in mn hoofd als de schilder zou komen ...maar de beste man had geen tijd meer en aangezien mn wederhelft een hekel heeft aan verfen ...euh ja zal ik moeten wachten op een kennis of zo .Wil graag de muren in mooie zachte kleuren en mn eiken dressoir met kalkwas begaan ..daarom had de boek gekocht met verftechnieken en staan zulke goeie tips en mooie dingen in :-)
En heb zelf nog wat oude dingen staan dus die wil ik dan ook graag behandelen en dan ja alles in brocant/romantisch kleuren en dan zou ik helemaal tevreden zijn ;-)
Durf zelf niet beginnen met schoonmaken van de meubels enz ,want ik heb Fibromyalgie/ atrose en moet as 24 november naar pijnpoly voor Distrofie onderzoek ...
Dus nee ,moet wel verstandig zijn en niet tenkoste van mn gezondheid ..en ben al blij dat het naaien enz nog allemaal gaat en ik heb mn goeie en slechte dagen ...maar zet wel door en laat me niet kisten .

Liefs van mij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten