maandag 29 november 2010

Mn plannen ..eerst nog beige fleece vest afmaken voor schoondochter ../ twee jurkjes maken van model Tini/ ow ja ik heb touwens de Muriel al gemaakt ..en ze moet nog op foto ..dat moet morgen maar even .
Dan deze Bertina maken voor mezelf met wel andere kleuren en benieuwd of het wil lukken ...ik stof genoeg en toch blijft die onzekerheid ...of het wel bij elkaar past ..
En ik heb al diverse hartjes gemaakt voor give a way ...ook geen fotos, :-(
Ben trui aan het breien voor mezelf ...en had een roma (krijg nooit de puntjes op de o)maar is boven te wijd geworden en al had hem al klaar genaaid dus sierstiksel enz ...dus doe aan binnekant van beleg een stukje elastiek bij de heupen aan weerzijden .

En naaien lukt niet altijd ,door mn ziekte is uit gekomen dat ik atrose heb / fibromyalgie en kreeg daar weer medicijnen voor en as 14 dec naar speciale therapeuten ..en qwa knie de pijn die ik al bijna een jaar mee loop ...is volgens de pijnploli een kapote verdwaalde dikke zenuw ..dus weer meer zware medicijnen ..en die moet ik opbouwen ...dus kan me niet altijd goed concentreren op mn werk en in mn hoofd is het soms een warboel ..dus hoop dat de medicijnen aanslaan .


mijn lieve vriendjes ...waar ik veel steun uit haal.

dit wordt mn trui en super garen ..
Didi shirt staat rommilge de foto,s maar weet niet hoe het werkt om de foto ,naar beneden te plaatsen .

toch nog een give a way.
Deze heb ik al zo,n jaar of vijf ,en vond hem te kort na al die jaren en was een shirt van Didi ,dus best een duure shirt en dus schaar er in en een baan leuke stof tussen gezet en wat ik zelf heel leuk vind is de kraag/col ...heb wat gefromeld enz en dit is het resulaat ...een leuke shirt er weer bij :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten