vrijdag 31 december 2010





Zo weer wat foto,s nog niet veel ,maar komt door dat ik nog niet helemaal gezond ben en liggen nog heel wat stofjes te wachten op mij ...
De vest is voor onze schoondochter en had het patroon van Nina Koko en het bont heb ik van haar oude jas afgehaald en dus er weer op genaaid ,de knopen zitten er inmiddels ook op en foto,s volgen binnen kort en ook heb ik nog shirt gemaakt voor haar en oudste kleindochter ..

De overgooier die Janice draagt was bestemd voor haar zus van acht jaar en ze had zelf patroon uit gezocht en stof ...maar wou hem niet aan .Dus korter gemaakt en nauwer en nu draagt Janice hem ..
oh ik heb nog zoveel plannen voor komende tijd en als ik kijk naar mn lappen ,dan denk ik zovaak was ik maar wat gezonder ....want ja wordt binnenkort weer opgenomen .zou eerst volgende wk al ..maar moet eerst naar hartcardioloog en als die groen licht geeft dan wordt baarmoeder en draden verwijderd ...vorig jaar oktober is het gelift voor tweede keer dus blaas in mandjes enz ..
En nu weer verzakking ,draden zijn los gegaan en de ene had ze nog gehecht vorige wk ,maar moest jl maandag terug komen en ja hoor operatie en ben zo blij ....eindelijk gaat dat rotding er uit .

Dus en dan maar hopen dat pijn over is ,en dat mn knie ook eens normaal gaat functioneren en loop nog steeds bij pijnpoli...en misschien kom ik al een zeur over bij jullie omdat ik vaak in ziekenhuis lig ...maar kan er niets aan doen en wil oh zo graag alles zelf doen ...zowel qwa huishouding /als naaien enz
En mn vader is net weer van ziekehuis ,had vorige wk hartaanval ....dus was echt schrikken dus die is zelf de nacht naar Groningen gebracht en gedotterd en volgende dag weer naar Winschoten ..hij heeft er een wk gelegen en dus gisteravond weer thuis gekomen ...ja we houden pad warm ..


Maar mn manneke en kids/ kleinkids / hondjes /poesen die steunen mij wel ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten