maandag 17 januari 2011

Zo ik heb eindelijk alle hart onderzoeken achter de rug ,en kreeg via telefoon om 12,00 uur te horen van ziekenhuis, dat ik volgende wk wordt geopereerd... eindelijk gaat mn baarmoeder er uit .
Ik heb zoveel pijn in mn onderbuik en in Dec zou het al gebeuren ,maar door dat de narcotiseur dacht dat ik hart problemen had ....euh tja moest ik eerst door de molen ..
Het zit me ook niet mee ,eerst is de nieuwe knie prothese mislukt en wandel ik nu in Stadskanaal ik ziekenhuis en krijg van de pijnpoly ,meer en zwaarder medicatie en bleek ook dat ik reuma heb ...en nu dit weer ..Wordt en langzaam maar zeker stapel gek bij ,want ik wil wel alles doen hier in huishouding maar lukt me niet door de pijn en beperking van knie enz ..probeer het wel ..maar gaat lange niet zo vlug als voor twee jaar geleden .
En mn man zegt ook steeds ,je moet het accepteren ...dat je niet meer alles kunt :-( en nu komt mn overbuurvrouw als ik uit ziekenhuis kom ,hier de werkzaamheden doen ....want na baarmoeder verwijdering mag ik de eerste weken niets doen ...en dat is een straf voor mij .
Wil als het lukt deze wk nog even een legging /shirt/ rokje naaien ...is al gekipt dus moet lukken ..

deze shirt van bertina ..ik had eentje gemaakt ...maar dacht ach is voor schoondochter ..dus volgende model is voor mezelf ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten