zaterdag 5 februari 2011

Ben weer thuis ,ja sinds jl zondag ...en de operatie is goed gegaan ...was afwachten of het wel door zou gaan ivm hartklachten bij mij ... Dus ja ,slik nu twee tabletjes voor mn hart en doe er zelf niet zo moeilijk over ,maar man en kinderen wel ...Denk altijd zijn ergere ziektes ,en blijf dus altijd postief ingesteld ,maar wat ik moeilijk kan accepteren is ,dat ik direct zo moe ben en dan de napijn in buik ..dat breekt me wel .Is volgens het boekje van ziekenhuis normaal en hoort er bij en dit terwijl ik zo graag weer achter mn machine wil en kleding maken /naaien ,maar mag nog niet ...
Wat ik echter nooit meer doe is een ruggeprik ..nee echt niet ,met knie operatie had ik ook al zo,n vreselijke hoofdpijn na operatie en nu weer en pas volgende middag weer gevoel in mn lichaam ...dus nee ik niet meer en hoop ook dat ik nu eerst rust krijg en geen operatie ,s meer aan mn lichaam.

Wil proberen of breien lukt ...ben nog steeds bezig met die ene trui :-( ben wel bij hals afkanten van rug pand en dan op naar de voorpand enz ,,,en ach anderes maar aan tijdens een koude voorjaar /zomeravond ..





liefs van mij en mn vriendjes hier zo ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten