dinsdag 22 februari 2011

Tja hier zit ik dan weer achter mn laptop ...het naaien wil (nog) niet lukken en wil zo graag ...maar goed zal wel geen keuze hebben en wil ook dolgraag afvallen ...zo graag 10/15 kilo er weer af die er gewoon aangeslopen zijn ..Baal hier zo van en dit terwijl ik 2004 zo,n 45/50 kilo er af had ...en nu door de laaste drie jaar met veel ziekte ..en dus weinig beweging en wel lekkere dingen eten en snoepen vooral ..zijn deze kilo er weer op .
Krijg ze er maar eens af ...en nu lukt het niet ,nee kan me nog niet goed bewegen ...dus niet echt goed stevig lopen ...nee mn knie doet nog zeer ( loop al voor seciond opinie in tweede ziekenhuis) en slik dus extra medicijnen voor zenuwpijn...Voor drie wk geleden ,is baarmoeder en fixcatie verwijderd ...kreeg hartklachten ...en wordt morgen aan linkerarm geopereerd ivm tennisarm...

Baal zo van mezelf ....en is net of er geen einde aan komt aan mn klachten en al weet ik dat er veel ergere ziektes zijn dan de mijne ....je bent zo aangewezen op anderen ...
Wil alles wel doen ...maar lukt me niet en tillen mag immers ook niet ....ja ouderom komt met gebreken ...echt wel .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten