vrijdag 11 maart 2011

Ben bezig ...of probeer het ..maar het gaat me niet van de handen :-(
In mn hoofd zitten plannen genoeg ,over wat ik allemaal wil naaien enz ....maar ik heb een Zoela shirt gemaakt voor mezelf ...en ben nu bezig met twee shirtjes voor schoondochter ...waren voor mezelf ..maar was moe en heb er teveel afgelockt ..en was veel te klein voor mij ..

Dus voor haar geluk en voor mij ...maar ach maakt ook niet uit ,ligt nog stof genoeg voor ons ...en ow ja een legging gemaakt voor buurvrouwtje:-)
Wil nu straks nog wel patroon teken voor zwarte jurk voor mezelf ...ben gek van zwart :-)en liggen nog veel resten stof en wil es kijken als ik het vast lock ..wat voor lap er uit komt en kijken wat er uit kan voor mij ...
Ons bedrijf ..gebouwd 1920 ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten