dinsdag 26 juli 2011

Tricotstof ...de bovenste lap is al een rokje van gemaakt voor mezelf :-)


Ik vind de stippenstof wel leuk .....maar buurvrouw zei :
dan ben je net een clown ....dus wat moet ik met de lap ?

rokje voor Janice met twee lagen stof en boordstof ..

Banenrok van Farbenmix  de rok heb ik wel gevoerd ...

Wou eens kijken of ik nog borduren kon ...en oh zo stom ..ging ik borduren op
geknipte voorpand van shirt van mezelf ...en het is dunne tricot van 3,00 euro pm
en tja ging dus mis ...de machine /spoeltje dat liep vast ...en was ook niet de bedoeling
om een beertje te borduren ...maar de ging allemaal mis en is ook al een jaar geleden dat ik kleding
borduurde .....En dus wou ik bloem borduren ,en ik stelde alles in bij mn Phaff 2124...
dus wou nummer 5 doen ..maar de machine gaf 5 en 1 aan in de venster..dus klopte niet ..
Dus ben ik gewoon met nummer 1 begonnen van het boekje ...en toen kwam het beertje ...tervoorschijn
nou ja half dan en toen ging het vast zitten en spoeltje/garen was ook leeg..
Dus als ik me verveel dan kan ik weer gaan oefenen met borduren ...maar eerst de zorgen om mn pa ..
en schoonvader ...
En als ik toch ga naaien en dat doe ik (als ontspanning) dan is het eerst de stof naaien die er nog liggen ...

Wat kan ik hier van naaien is spijkerbroderie ...

Lief toch ...Brandon met zn kleine zusje Janice

Geen opmerkingen:

Een reactie posten