maandag 25 juli 2011

Zit in een dip of we zijn moe mn man en ik ,en heeft te maken dat we horen kregen dat mn vader van 81 jaar rottige  longkanker heeft, en hij woont bij in ...wel in zn eigen huisje dus hij heeft een complete woning en kipjes en een hond .Maar nu de laaste wken , euh is het voor vader zorgen dat hij zn medicatie slikt en dat valt soms niet mee ...hij kan heel dwars zijn , en al praten we honderd uit tegen over hem dat het voor zn eigen bestwil is ... oei soms ..En vanmorgen hoorden we ook dat mn man zn vader longkander heeft 87 jaar , en alles komt bijna neer bij mn man :-( die kan van her naar der vliegen , ik heb geen zus/broer en mn moeder is voor ruim negen jaar geleden overleden ..
Vader is toen op zn eigen verzoek bij ons komen wonen en al heb ik geen mooie jeugd gehad ....euh tja wat moet je ,als je moeder weg valt en vader alleen is en niet allen kon blijven (de reden vertel ik niet )Kan gelukkig veel kwijt bij mn naaimachine ...ja als ik hoofdpijn heb of what ever dan als het mogelijk is en verder geen pijn in mn lichaam dan even naaien ,al ik het maar een uurtje ..dan knap ik weer op ..Mn man begrijpt dat niet , en zo nu en dan vallen daar woorden over ..dat ik weer boven zit te naaien , en ik heb al zo vaak gezegd : laat me toch ..Ik ben gehandicapt ,dus ik kom bijna nergens meer en ik begrijp dat hij daar ook soms moe van wordt ... het lopen naar winkel lukt met rollator en ik heb een scootmobiel gekregen ,maar die klapt in mn rug alsi k er mee rij ...dus wacht op een andere  , al wken .En zelf auto rijden mag in feite niet door de zware medicijnen , dus moet vaak vragen aan mn man /schoondochter , en daarom bestel ik meestal de stof online ...en naar Emmen zal nog lukken als ik een goeie dag heb ...Maar voorlopig kan dat niet ivm met twee vaders die lijden aan die rot ziekte ...Mn vader wil geen thuiszorg en geen bed in de kamer enz , dus wat blijft zijn mn man en ik ....Wil niet klagen hier ,maar even stoom afblazen ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten